Op donderdagavond 21 mei a.s., dit is de donderdag na Hemelvaart, spelen we met de leden van de “Scheidsrechtersvereniging Alkmaar en Omstreken”, een vriendschappelijk spelletje petanque.
De voorgaande jaren was dit een groot succes, daarom hebben we besloten het dit jaar
weer te doen. Ieder team bestaat uit een Scheidsrechter en een Celeritas lid.
Daarom nodigen we de leden van Celeritas uit deze avond ook te komen spelen.
We spelen twee wedstrijden waarbij de teamsamenstelling niet verandert maar wel de
tegenstanders.
Er kunnen maximaal 20 teams aan deze avond deelnemen. Zodat we kunnen uitwijken
naar de hal indien het regent.
Mochten er meer mensen zijn, dan kunnen zij ook gewoon spelen op die avond spelen,
alleen zelf medespelers zoeken.
Schrijf je voor 14 mei in op het aanmeld formulier op het prikbord in de kantine.
Aanmelden vanaf : 19.00 uur
Aanvang wedstrijden: 19.30 uur
Groeten,
Joke en Ad
apr 10


